قیمت اپل واچ و mi band

اپل و شیائومی، پیشتازان فروش گجت‌های پوشیدنی

بنا به گزارش Canalys، اپل و شیائومی به ترتیب با فروش 3.8 میلیون و 3.7 میلیون دستگاه از گجت‌های پوشیدنی، بیشترین سهم از فروش کل گجت‌های پوشیدنی در ربع اول سال 2018 را به خود اختصاص دادند. فروش اپل با ارائه نسل سوم اپل واچ و همچنین افزوده شدن فناوری LTE به این ساعت‌ها افزایش یافت و در سمت دیگر، شیائومی به واسطه فروش مچ‌ بند هوشمند و محبوب Mi band توانست سهم بزرگی از فروش گجت‌های هوشمند را اذعان خود کند.

به طور کلی فروش پوشیدنی‌های هوشمند در ربع اول سال 2018 نسبت به ربع اول سال گذشته با افزایش 35 درصدی مواجه بوده و توانسته به فروش 20.5 میلیون دستگاه در سال 2018 برسد. در این بازار، ساعت‌های هوشمند 80 درصد سود را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که تنها 43 درصد از فروش پوشیدنی‌های هوشمند به این محصولات اختصاص دارد.

مقایسه اپل و شیائومی

پس از شیائومی و اپل، کمپانی‌های Fitbit، Garmin و هواوی به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم این لیست قرار دارند.

یکی از بزرگترین دستاوردهای اپل در سال 2018، فروش ساعت‌های هوشمند به واسطه افزوده شدن فناوری LTE بود. فناوری LTE در اپل واچ 3 با افزودن امکان اشتراک کاربران، خط درآمد جدیدی را نیز برای کمپانی اپل به وجود آورد. به طوری که در ربع اول ساعت 2018، اپل 59 درصد از سهم ساعت‌های هوشمند مجهز به سیم‌کارت‌ را به خود اختصاص داد. پس از اپل، کمپانی Garmin با فروش یک میلیون ساعت هوشمند، در جایگاه دوم لیست فروش ساعت‌های هوشمند قرار گرفت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما انتشار نخواهد یافت. فیلدهای ضروری با * علامت گذاری شده اند.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد. اولین نفری باشید که دیدگاه می نویسید.