سوالات متداول

امکان فروش حضوری در استایل آپ وجود دارد؟

با توجه به ایجاد شرایطی راحت و بی‌دغدغه، همچنین برای ارائه بالاترین سطح سرویس‌دهی مجموعه استایل آپ فروش حضوری نخواهد داشت.

امکان خرید در استایل آپ در چه ساعاتی ممکن است؟

برای خرید در استایل آپ، هیچ محدودیت زمانی وجود نداشته و کاربران می‌توانند در ۷ روز هفته و در طول ۲۴ ساعت سفارشات خود ثبت نمایند.

شرایط مهلت تست ۷ روزه چگونه می‌باشد؟

ایرادات فنی حداکثر ۷ روز و دیگر ایرادات نهایتا تا 24 ساعت پس از دریافت باید به استایل آپ اطلاع داده شوند. در صورتی که ایراد کالا ناشی از استفاده نادرست باشد قابل بازگردانی نیست. شرایط کامل را در صفحه بازگردانی کالا مطالعه بفرمایید.

نحوه ارسال کالا توسط استایل آپ چگونه است؟

نحوه تحویل سفارشات به مشتریان محترم در شهر تهران از طریق پیک موتوری انجام می‌پذیرد. همچنین سفارشات مشتریان محترم شهرستان نیز از طریق پست انجام می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه روش ارسال و تحویل سفارش مراجعه نمایید.

نحوه تسویه حساب در تهران و شهرستان چگونه می‌باشد؟

امکان تسویه حساب در محل برای مشتریان تهرانی وجود دارد و تحویل سفارشات شهرستان از طریق پست انجام می‌پذیرد. برای مطالعه شرایط و ظوابط این بخش به صفحه روش ارسال و تحویل سفارش مراجعه بفرمایید.

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده از چه روش‌هایی ممکن است؟

مشتریان تهرانی می‌توانند برای پیگیری سفارشات خود با واحد مرسولات استایل آپ تماس گرفته و با در دست داشتن شماره سفارش از آخرین وضعیت مرسوله اطلاع حاصل نمایند. برای سفارشات پستی مشتریان دیگر نقاط می توانند با واحد مرسولات تماس حاصل نمایند. توضیحات تکمیلی نیز در صفحه روش ارسال و تحویل سفارش قرار گرفته است.