قوانین و شرایط استفاده

کاربران عزیز استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی استایل آپ منوط به مطالعه دقیق این صفحه می‌باشد.

استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی استایل آپ و خرید از سایت به منزله قبول شرایط ذکر شده در این صفحه می‌باشد. در صورت تغییر محتویات این صفحه قوانین جدید جایگزین قوانین قبلی خواهند بود و استفاده مستمر از خدمات و ثبت سفارش در هر زمان به منزله قبول شرایط ذکر شده در این صفحه در همان زمان می‌باشد. 

استایل آپ متعهد به رعایت قوانین مصوب رسمی کشور بوده و تمامی جوانب قانونی در تمام مراحل در نظر گرفته شده است. کاربر نیز باید به قوانین مصوب کشور متعهد باشد و تمامی جوانب قانونی را در نظر بیاورد.

مشتری یا کاربر یا خریدار شخصی است که اقدام به استفاده از خدمات سایت استایل آپ یا ثبت سفارش یا ثبت نام در سایت استایل آپ می‌کند.

شرایط احترام به حریم خصوصی 

تمامی اطلاعات دریافت شده از مشتریان در طی فرآیند ثبت نام و خرید لازمه انجام مراحل پردازش سفارش بوده و برای انجام فروش آنلاین کالا و خدمات ضروری است. استایل آپ می‌تواند به روش‌های مورد نظر خود به صحت‌ سنجی این اطلاعات بپردازد. علاوه بر اطلاعات وارد شده توسط کاربران برخی اطلاعات فنی مانند آدرس IP کاربران و کوکی‌ها که امنیت آن‌ها در نهایت دقت توسط استایل آپ حفظ می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی اطلاعات مشتریان فقط در راستای تسهیل امر انجام سفارش و همچنین عرضه خدمات بهتر در آینده مورد استفاده می‌گیرد و به هیچ عنوان در اختیار مجموعه دیگر قرار نمی‌گیرد مگر در شرایطی که از طریق مراجع قانونی و در چهارچوب قوانین اساسی جمهوری اسلامی ایران درخواستی صورت گیرد. کلیه فعالیت‌های استایل آپ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون تجارت الکترونیک می‌باشد. فروشگاه دارای مجوز‌های مورد نیاز از مراجع قانونی ذی‌صلاح است و تمامی فرآیند طبق قوانین انجام می‌گیرد. 

روش ارتباطی استایل آپ با مشتریان از طریق اطلاعات وارد شده توسط خود آن‌ها می‌باشد و در صورت بروز مشکلات در فرآیند خرید و تحویل سفارش ممکن است استایل آپ از این طریق اقدام به ایجاد تماس تلفنی، پیام کوتاه، پیام رسانی شبکه‌های ارتباطی مجازی، ایمیل و دیگر کانال‌های ارتباطی نماید.

برای بهبود فرآیند‌های سازمانی، زنجیره عرضه، مدیریت ارتباط با مشتریان، سامانه تحلیل بازار، محتوای سایت و دیگر فرآیند‌های عملیاتی ممکن است استایل آپ اقدام به نظر سنجی از کاربران نماید. همچنین تخفیفات و جشنواره‌های فروش و دیگر اخبار مربوط از طریق این کانال ارتباطی به اطلاع مشتریان خواهد رسید. بدیهی است در صورت عدم رضایت مشتری این نوع از محتوای ارسالی از بخش پنل کاربری قابل انصراف است. 

استایل آپ ممکن است در صورت نیاز به تشخیص خود اقدام به ویرایش نظرات کاربران در راستای قوانین خود کند. در صورت بروز مصادیق مجرمانه حق پیگیری از طریق اطلاعات موجود برای استایل آپ محفوظ می‌باشد. 

استایل آپ به هیچ عنوان در هیچ مرحله‌ای اقدام به درخواست اطلاعات شخصی کاربران از جمله نام کاربری و کلمه عبور و امثالهم نخواهد کرد؛ تنها روش پیگیری سفارشات از طریق کد پیگیری سفارش است و در صورت بروز هرگونه مشکل کاربران می‌توانند از طریق تلفن یا ایمیل با مجموعه استایل آپ در ارتباط باشند. 

ثبت،‌ پردازش و ارسال سفارش 

استایل آپ موظف است در زمان متعهد شده سفارشات را انجام داده و تحویل مشتری دهد. در صورت رخداد اتفاقات پیش‌بینی نشده یا ناهماهنگی مراجع تامین کالا یا اشتباهات فردی فروشگاه استایل آپ این حق را دارد که سفارش را لغو نماید. مبلغ سفارشات لغو شده حداکثر تا 48 ساعت به حساب مشتری بازگردانی می‌شود. استایل آپ در قیمت‌گذاری، تامین و فروش، طرح‌های تخفیفی و دیگر قسمت‌های کاری حق دارد تغییرات مورد نظر خود را اعمال نماید و تضمین می‌نماید مبلغ پرداختی توسط مشتری را بدون هیچ‌گونه ضرر و زیان نهایتا تا 48 ساعت به حساب اعلام شده توسط مشتری بازگردانی کند.

زمان و نحوه تحویل سفارشات

نحوه تحویل سفارشات به مشتریان محترم در شهر تهران از طریق پیک موتوری انجام می‌پذیرد. زمان تحویل کالا در هنگام ثبت سفارش قابل انتخاب بوده و هزینه‌ ارسال کالا به اطلاع مشتری می‌رسد. هزینه ارسال کالا در فاکتور صادر شده توسط فروشگاه محاسبه می‌شود و نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافه بر مبلغ فاکتور نیست. امکان تسویه حساب در محل برای مشتریان تهرانی وجود دارد و تحویل سفارشات شهرستان از طریق پست انجام می‌پذیرد. مشتریان شهرستان باید هزینه سفارشات خود را هنگام انجام سفارش پرداخت نمایند و امکان تسویه در محل برای مشتریان خارج از تهران وجود ندارد. زمان تقریبی تحویل سفارشات پستی در هنگام سفارش به اطلاع مشتریان می‌رسد و تمامی مرسولات با سریع‌ترین روش ارسال پستی یعنی پست پیشتاز ارسال می‌شوند.

استایل آپ با بسته‌بندی مطمئن و مناسب محصولات تحویل سالم کالا را کاملا تضمین می‌نماید. در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در بسته‌بندی محصول، کاربر باید از تحویل گرفتن سفارش امنتاع کرده تا سفارش بازگردانی شود. صدمات در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت مرسولی است. تمامی محصولات در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان خواهند رسید.

روش پیگیری سفارشات 

مشتریان تهرانی می‌توانند برای پیگیری سفارشات خود با واحد مرسولات استایل آپ تماس گرفته و با در دست داشتن شماره سفارش از آخرین وضعیت مرسوله اطلاع حاصل نمایند. برای سفارشات پستی مشتریان دیگر نقاط می توانند با واحد مرسولات تماس حاصل نمایند و یا با وارد کردن کد رهگیری پستی که از طریق ایمیل و پیام کوتاه پس از ارسال سفارش به اطلاع کاربران می‌رسد به پیگیری محصول خود بپردازند. همچنین مشتریان محترم می‌توانند در سامانه رهگیری پستی به آدرس newtracking.post.ir از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوند. بدیهی است تمامی مراحل پردازش سفارش از طریق پیام کوتاه و ایمیل به اطلاع کاربران خواهد رسید.

رضایت مشتریان 

وظیفه اصلی استایل آپ در مقابل اعتماد مشتریان محترم به این مجموعه بهبود تجربه خرید و ارائه سرویس‌های مربوطه به آن‌ها می‌باشد. در این راستا مجموعه استایل آپ موظف است تا کالای خریداری شده توسط مشتریان را در سلامت کامل و در راس زمان تعیین شده تحویل دهد. با توجه به اینکه جلب رضایت مشتری هدف نهایی این مجموعه می‌باشد و همچنین در راستای سیاست مشتری مداری، استایل آپ همواره نسبت به ارائه سرویس‌ و خدمات پس از فروش به تمامی مشتریان خود پایبند خواهد بود. 

شرایط بازگشت کالا

پس از خرید کالا توسط مشتری، وجود برخی از مسائل موجب بازگشت کالا توسط خریدار می‌شود. شرایط بازگشت کالا منوط به وجود یکی از موارد زیر است:

در صورت وجود ایراد در کالا

در این صورت کالا باید به دفتر فروشگاه اینترنتی استایل آپ بازگردانده شود. ایرادات فنی حداکثر ۷ روز و دیگر ایرادات نهایتا تا 24 ساعت پس از دریافت باید به استایل آپ اطلاع داده شوند. در صورتی که ایراد کالا ناشی از استفاده نادرست باشد قابل بازگردانی نیست.

در صورت مغایرت کالا با مشخصات درج شده در سایت

تمامی مشخصات فنی محصولات طبق اطلاعات دقیق ذکر شده توسط برند سازنده در سایت درج می‌شود. مشخصات اسمی محصولات در اینجا مورد بررسی قرار می‌گیرد و ملاک تشخیص معیارهای دقیق ذکر شده اسمی می‌باشد و لاغیر. در صورتی که مغایرت بدون باز کردن بسته‌بندی محصول قابل تشخیص باشد باید از باز کردن بسته‌بندی خودداری شود و کالا بازگردانده شود. در صورتی که تشخیص مغایرت بدین شکل امکان‌پذیر نبوده است باید محصول شرایط نو بودن خود را دارا باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد. در این صورت نیز باید بسته‌بندی و جعبه محصول به همراه تمامی محتویات جعبه حاوی سفارش به طور کامل بازگردانی شوند. جعبه محصولات باید در شرایط سالم بازگردانی شود؛ هرگونه ایراد فیزیکی باعث از بین رفتن ضمانت تعویض می‌شود. بهتر است سفارشات در جعبه پستی ارسالی خود استایل آپ بازگردانی شوند و نکات امنیتی در بازگردانی سفارشات باید به دقت صورت گیرد. در تمام حالات مغایر با شرایط کالا و ارسال آن باید حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل سفارش از طریق تلفن یا ایمیل به دفتر استایل آپ اطلاع داده شود. 

در صورت مغایرت سایز کالا

در این صورت کالا باید بدون برداشته شدن برچسب، اتیکت، کاملا نو و استفاده نشده به استایل آپ بازگردانی شود. مشتری باید قبل از خرید راهنمای انتخاب سایز را به دقت مطالعه کند تا امکان رخداد مغایرت‌های احتمالی به کمترین مقدار برسد. 

در صورت مخدوش بودن بسته‌بندی پستی

در صورتی که بسته‌بندی اصلی کالا توسط اداره‌ی مرسولی مخدوش شود مشتری باید از تحویل گرفتن سفارش خودداری نماید و بسته را به همان شکل برگشت دهد. در صورتی که بسته‌بندی خود محصول دارای مشکل باشد باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به اطلاع استایل آپرسیده و سفارش دست نخورده بازگردانی شود. 

در صورت انصراف از خرید توسط مشتری

در صورتی که کالا ارسال نشده و امکان برگشت از خرید وجود داشته باشد سفارش قابل انصراف است و وجه پرداختی تا 48 ساعت به حساب مشتری بازگردانی می‌شود. در صورتی که کالا ارسال شده باشد هزینه بازگشت کالا به عهده‌ی مشتری خواهد بود. سفارش باز شده یا دست خورده قابلیت انصراف از خرید را دارا نیست. حق انصراف از خرید شامل کاربر مصرف کننده و به اصطلاح خرید تکی می‌شود و فاکتورهای عمده قابل بازگردانی نیستند.

روش ارسال کالا و هماهنگی با فروشگاه 

قبل از هرگونه اقدام برای ارسال کالا باید هماهنگی‌های لازم با فروشگاه انجام بگیرد. برای انجام این کار باید با کارشناسان تماس تلفنی برقرار نموده و مراتب اطلاع به اپراتورهای مجموعه صورت گیرد. باید تمامی اقلام همراه کالا به همراه بسته‌بندی اصلی فروشگاه با رعایت نکات ایمنی بازگردانده شوند. فاکتور نیز باید به همراه کالا بازگردانی شده و ایراد سفارش یا مشکلات احتمالی به دقت توسط مشتری در پست فاکتور نوشته شود. هزینه پستی با فاکتور معتبر اداره پست به همراه مهر قابل بازگشت است. تصویر رسید پستی برای پیگیری‌های بعدی باید در اختیار مشتری باشد. 

هزینه‌های ارسال کالا

در صورت تایید ایراد توسط کارشناسان استایل آپ هزینه ارسال کالا به مشتری بازگردانده می‌شود. هزینه‌ی بازگشت کالا فقط در صورت تشخیص ایراد توسط کارشناسان قابل بازگشت است. فقط در صورت ارسال با پست هزینه قابل عودت بود و در تهران برای نحوه بازگردانی کالا باید با کارشناسان هماهنگی انجام شود. در صورت انصراف از خرید هزینه مرسوله به عهده‌ی مشتری‌ است. 

روش رسیدگی به کالای مرجوعی 

کالای بازگردانده شده توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از تایید با کالای نو تعویض شده و برای مشتری ارسال می‌گردد. سفارشات در این مرحله قابل تعویض یا قابل انصراف نیستند. در صورت نوسان قیمت این تغییرات در فاکتور مشتری اعمال خواهند شد. تعویض کالا در صورت وجود امکان تعویض کالا برای استایل آپ انجام خواهد گرفت و در غیر این صورت سفارش قابل تغییر یا وجه پرداختی بنا به درخواست مشتری قابل عودت است. مدت زمان رسیدگی به کالای بازگشتی 72 ساعت پس از رسیدن کالا به استایل آپ خواهد بود.

کالاهای رایگان و هدیه شامل بازگشت نمی‌شوند.

محل تشخیص در تمامی مراحل فرآیند کارشناسان مربوطه شرکت می‌باشند. 

برای محصولات دسته زیورآلات و اکسسوری‌ها که تماس مستقیم با پوست دارند یا توجه به مسایل بهداشتی امکان تعویض سلیقه‌ای وجود ندارد.

هیچ یک از کالاهای هدیه و رایگان همراه سفارش شامل گارانتی تعویض هفت روزه نمی‌شوند.

در صورت تخفیف خوردن کالا و استفاده از بن خرید یا کد تخفیف در صورت برگشت تمامی تخفیفات حذف خواهند شد.

برای کالاهایی که ماهیت ایراد فنی قابل تعریف نیست – مثلا قاب یا گلس محافظ صفحه- گارانتی تعویض هفت روزه و شرایط بازگردانی صدق نمی‌کند.

نمایندگی فروش 

استایل آپ در سراسر کشور هیچ‌گونه نمایندگی ندارد و فروش فقط از طریق آدرس سایت خود فروشگاه انجام می‌گیرد.

قوه قهریه 

در صورت بروز هرگونه قوه قهریه استایل آپ هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت. 

محتوا

کلیه محتوای موجود اعم از محتوای متنی، تصویری، چند رسانه‌ای، تولید شده توسط کاربر و دیگر محتوای مندرج در سایت متعلق به استایل آپ بوده و استفاده از محتوا به هر قصدی بدون اخذ موافقت کتبی ممنوع است و حق پیگرد قانونی برای استایل آپ محفوظ می‌باشد.