سهم فروش ساعت هوشمند اپل واچ

پیشتازی اپل واچ در بازار سرد فروش پوشیدنی‌های هوشمند

ربع اول سال 2018 شاهد بازاری آرام و کم‌تحرک برای گجت‌های پوشیدنی از جمله بخش خرید ساعت هوشمند بودیم. بنا به آخرین گزارش بزرگترین شرکت اطلاعات بازار جهانی (IDC)، بازار پوشیدنی‌های هوشمند با رشد تنها 1.2 درصدی توانست به فروش 25.1 میلیون واحدی از این محصولات برسد. با این حال پوشیدنی‌های گران‌قیمت برندهایی همچون اپل، Fitbit و fashion توانستند تا روند پیشرفت خود را حفظ کنند.

فروش اپل واچ توانست نسبت به سال گذشته 13.5 درصد افزایش یابد. کمپانی اپل این پیشرفت خود را مدیون افزودن قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت در این محصولات بوده که بسیار مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است. با توجه به گزارشات، شیائومی از لحاظ سهم بازار در رده دوم قرار دارد، اما با این حال سود این برند از فروش محصولات خود تنها 1.8 از کل سود بازار است. چرا که استراتژی این شرکت بر روی فروش محصولات با قیمت پایین متمرکز است و از لحاظ متوسط قیمت فروش پایین، شیائومی در بین 5 برند اول دنیا قرار دارد!

در سمت دیگر، کمپانی Fitbit علی‌رغم کاهش شدید فروش تعداد محصولات خود، به لطف موفقیت در فروش Versa توانست خود را در رتبه سوم این جدول حفظ کند. این محصول با ویژگی منحصربه‌فرد ردیابی سلامتی ویژه بانوان، به طور قابل توجهی محبوب شد و توانست 2 میلیون کاربر به دست آورد.

هواوی نیز با پیشتازی شاهزاده جوان خود (یعنی Honor) در میان انواع ساعت‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌ها، به یکی از انتخاب‌های اول هر پیر و جوانی تبدیل شده است. این برند با دو برابر کردن سهم خود از بازار فروش پوشیدنی‌های هوشمند (و علی‌الخصوص افزایش فروش چشمگیر محصولات این برند در آسیا) توانست رتبه چهارم این جدول را به خود اختصاص دهد.

در این میان، محصولات برند Garmin به دلیل عدم برخورداری از ویژگی‌های سایر ساعت‌های هوشمند مورد انتقاد IDC قرار گرفته است. اما با این حال رونمایی از Garmin Pay و ویژگی پخش موسیقی playback باعث افزایش محبوبیت محصولات این برند شده است. در ادامه جدول کامل سهم هر یک از برندهای مطرح دنیا از میزان فروش در بازار قابل مشاهده است.

تعداد خرید ساعت هوشمند

جالب است بدانید که پوشیدنی‌های هوشمند با وجود جدید بودن در دنیای فناوری، سالانه با رشد فروش 58.6 درصدی مواجه هستند که ساعت‌ها و مچ بند هوشمند ، با در اختیار گرفتن 95 درصد از کل این میزان، بیشترین سهم از فروش پوشیدنی‌های هوشمند را دارند.

0 دیدگاه برای پیشتازی اپل واچ در بازار سرد فروش پوشیدنی‌های هوشمند

0 دیدگاه برای این محصول

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پیشتازی اپل واچ در بازار سرد فروش پوشیدنی‌های هوشمند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.