درباره استایل آپ:

علاقه بی حد ما به دنیای تکنولوژی سبب شده تا تلاش کنیم یکی از بزرگترین و کاملترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم جانبی موبایل، ساعت هوشمند و ... را راه‌اندازی کنیم. در این مسیر، مشکلات زیادی مانع خدمت‌رسانی هر چه بهتر شده اما تلاش می‌کنیم به سرعت، لوازم جانبی کالاهای جدید بازار را عرضه کرده و با ارائه تصاویر و اطلاعات کامل هر محصول، تجربه جذابی از خرید اینترنتی لوازم جانبی را ایجاد کنیم. برای آشنایی بیشتر می‌توانید صفحه درباره استایل آپ را مطالعه کنید.

در حال حاضر کلیه لوازم جانبی برندهای گوشی موبایل موجود در بازار و مدل‌های آنها عرضه می‌شود. همچنین لوازم جانبی ساعت هوشمند، لوازم جانبی تبلت و نیز لوازم خانه هوشمند نیز در استایل آپ قابل خریداری می‌باشد.

امکان تماس تلفنی با پشتیبان مشتریان، امکان ارسال ایمیل یا پیام در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و نیز تماس از طریق فرم تماس با ما مهیا شده است. برای آگاهی از شماره‌ها و راه‌های تماس، انتهای صفحه درباره ما و اطلاعات تماس را مطالعه کنید.

راهنمای خرید و ثبت سفارش:

فروشگاه اینترنتی استایل آپ در بهار 96 تاسیس شد و تا به امروز، فعالیت خود را به طور مستمر ادامه داده است. در این فروشگاه، روزانه ده‌ها محصول جدید برای خرید، عرضه می‌شود و روزانه صدها نفر از محصولات ما (بیش از 30 هزار محصول) خرید می‌کنند. همچنین درگاه پرداخت امن بانکی، پشتیبانی تلفنی، مشخص بودن آدرس دفتر، امکان عودت کالا تا 7 روز نیز از سایر مشخصه‌های اعتمادسازی ما می‌باشد. نکته آخر آنکه استایل آپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره، دارای نماد نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال، عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی نیز می‌باشد.

با توجه به سیاست استایل آپ مبنی بر ایجاد شرایطی راحت و بی‌دغدغه برای خرید آنلاین از سراسر نقاط کشور و هر استان، و همچنین برای ارائه بالاترین سطح سرویس‌دهی به مشتریان، فروشگاه اینترنتی استایل آپ، فروش حضوری نخواهد داشت.

برای خرید در استایل آپ، هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد. شما می‌توانید در ۷ روز هفته و در طول ۲۴ ساعت سفارشات خود را ثبت نمایید.

حداقل مبلغ سفارش از استایل آپ، 60 هزار تومان است، با عرض پوزش با توجه به هزینه‌های لجستیک و ارسال کالا، امکان پردازش سفارشات زیر 60 هزار تومان برای ما مقدور نیست.

به دلیل نیاز به ثبت شماره تماس یا ایمیل شما برای ارسال مشخصات سفارش و همچنین سهولت در پیگیری سفارشات و یا خریدهای بعدی، ثبت سفارش فقط با درج شماره موبایل و ورود به حساب کاربری امکان‌پذیر است.

پس از اضافه کردن محصولات مورد به سبد خرید، به سبد خریدتان مراجعه کرده (یا اینجا را کلیک کنید)، در صورت تایید محصولات موجود در سبد، به مرحله بعدی مراجعه کرده و برای ورود به وبسایت، شماره موبایل خود را درج کنید (در صورتی که قبلاً وارد حساب خود شده باشید، در این مرحله، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خود را مشاهده خواهید کرد).

در مرحله بعدی، آدرس خود را وارد یا انتخاب کنید و سپس زمان تحویل کالا را نیز تعیین کنید. در مرحله آخر به درگاه بانکی هدایت خواهید شد تا پرداخت خود را انجام داده و سفارش خود را نهایی کنید.

خیر. تنها سفارشاتی رسیدگی و ارسال می‌شود که پرداخت آنها انجام شده باشد. در صورتی که قبل از پرداخت، موجودی کالا تمام شده باشد، امکان ثبت سفارش وجود نخواهد داشت و یا بعد از پرداخت با تاخیر و اتمام موجودی، سفارش شما لغو و مبلغ به حساب شما عودت داده می‌شود.

تغییر محتویات و اطلاعات سفارش، بعد از ثبت سفارش نهایی توسط مشتری امکان‌پذیر نیست. در صورتی که بعد از پرداخت و ثبت سفارش می‌خواهید اطلاعات زمان یا مکان تحویل کالا را تغییر دهید، با پشتیبانی فروشگاه در این صفحه تماس بگیرید. برای این کار حتماً شماره سفارش خود را اعلام نمایید.

در چنین مواقعی باید تا 48 الی 72 ساعت صبر کنید تا پول از سمت بانک به حساب شما عودت داده شود. اگر عودت وجه از سمت بانک انجام نشد، می‌توانید از شعبه بانکی خود رسیدگی کنید یا نهایتاً با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا مشخص شود که پول شما به حساب فروشگاه واریز شده است یا خیر.

عضویت و پنل کاربری:

برای عضویت در استایل آپ و یا ورود به حساب کاربری خود، به این صفحه مراجعه کرده و شماره همراه خود را وارد کنید. سپس کد ورود پنج رقمی را که برای شما پیامک می‌شود، در بخش مربوطه درج کرده تا وارد حساب کاربری خود شوید.

در حال حاضر امکان حذف حساب کاربری توسط کاربران وجود ندارد؛ چرا که در صورت حذف حساب کاربری، کلیه اطلاعات شما از استایل آپ حذف شده و این امر سبب بروز مشکل در تاریخچه سفارشات و امور مالی استایل آپ خواهد شد.

پس از عضویت و ورود به حساب کاربری خود، در پنل کاربری می‌توانید گزینه "آدرس‌ها" را مشاهده نمایید. با کلیک روی این بخش می‌توانید آدرس صورتحساب و آدرس حمل و نقل (گیرنده سفارشات) را درج کرده و یا اصلاح نمایید.

نحوه ارسال و پیگیری سفارشات:

نحوه تحویل سفارشات در تهران و حومه و استان البرز از طریق پیک موتوری انجام می‌‌شود. سفارشات سایر شهرها و استان‌ها هم از طریق پست پیشتاز انجام می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه روش ارسال و تحویل سفارش مراجعه نمایید.

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و کلیه سفارشات به صورت آنلاین پرداخت می‌شوند.

مطابق تمام فروشگاه‌های اینترنتی ایران و جهان، هزینه ارسال کالا توسط مشتری پرداخت می‌شود. البته در برخی مناسبت‌های فروش ویژه، امکان خرید با ارسال رایگان نیز وجود خواهد داشت.

در حال حاضر هزینه ارسال و بسته‌بندی با پیک موتوری برای تهران، 30 هزار تومان و هزینه ارسال و بسته‌بندی با پست پیشتاز به سایر استانها، 25 هزار تومان می‌باشد.

نکته) هزینه‌های ارسال و بسته‌بندی کالا مطابق با آخرین تعرفه اداره پست و اتحادیه پیک موتوری محاسبه می‌شود.

به طور پیشفرض چنین امکانی وجود ندارد. اما بنا به شرایط خاص و با هماهنگی قبلی با واحد فروش، امکان مراجعه حضوری در دفتر استایل آپ برای دریافت محصولات سفارش داده شده ممکن خواهد بود.

بسته‌بندی سفارشات با توجه به تعداد و اندازه کالاها، در استانداردهای اداره پست انجام می‌شود. کالاهای کم‌حجم و کوچک (مثل قاب موبایل، بند ساعت هوشمند و ...) با پاکت‌های حباب‌دار و کالاهایی با حجم و تعدا بیشتر یا کالاهای شکستنی (مثل گلس موبایل و ...)، در کارتن‌های پست به صورت استاندارد و مطمئن، بسته‌بندی خواهد شد.

کلیه مشتریان می‌توانند برای پیگیری سفارشات خود با واحد مرسولات استایل آپ تماس گرفته و با اعلام شماره سفارش خود، از آخرین وضعیت مرسوله اطلاع حاصل نمایند. همچنین می‌توانید در صفحه پیگیری سفارشات و مرسوله پستی، با درج شماره سفارش خود، آخرین وضعیت سفارشتان را پیگیری کنید.

زمان ارسال سفارشات به چند عامل بستگی دارد. عامل اول، زمان تحویل کالا در فرآیند خرید است که توسط مشتری تعیین می‌شود. عامل دوم، زمان ثبت سفارش است که ممکن است در روزهای قبل از تعطیلات رسمی یا در آخر وقت ثبت شود که واحد مدیریت ارسال سفارشات را با حجم انبوهی از سفارشات مواجه خواهد کرد. عامل سوم موجود بودن محصولات مورد نظر شما در انبار استایل آپ خواهد بود که ممکن است فرآیند تامین کالا را با تاخیر مواجه کند. سپس با توجه به مقصد تحویل کالا و نوع ارسال کالا، زمان‌بندی نهایی ارسال کالا مشخص خواهد شد. اما به طور کلی، حداکثر مدت زمان تحویل کالا بین 7 تا 10 روز کاری خواهد بود.

برای این کار باید وارد حساب کاربری و پنل کاربری خود شده و در بخش مشاهده سفارشات، تاریخچه و اطلاعات سفارشات قبلی خود را مشاهده کنید.

نحوه عودت و بازگشت وجه:

ایرادات فنی محصول طی حداکثر ۷ روز و دیگر ایرادات نهایتاً تا 24 ساعت پس از دریافت کالا باید به استایل آپ اطلاع داده شوند. در صورتی که ایراد کالا ناشی از استفاده نادرست باشد، کالای مربوطه قابل بازگردانی نیست. به طور کلی، عودت کالا به دلایل زیر قابل انجام است (توصیه می‌شود حتماً شرایط کامل موارد زیر را در صفحه عودت کالا مطالعه بفرمایید):

  • در صورت وجود ایراد در کالا
  • در صورت مغایرت کالا با مشخصات درج شده در سایت
  • در صورت مغایرت سایز یا رنگ کالا
  • در صورت مخدوش بودن بسته‌بندی پستی
  • در صورت انصراف از خرید توسط مشتری

ابتدا در این صفحه، فرم درخواست مرجوعی کالا را با درج شماره سفارش و شماره موبایل خود پر کنید. در مرحله بعدی فرم، دلیل عودت کالا و نوع کالا (دسته‌بندی محصول) را انتخاب کنید. در مرحله آخر فرم هم توضیحات خود را درج کرده و تصاویر مربوط به خرابی محصول را ضمیمه کرده و تصویر فاکتور خود را نیز آپلود نمایید. با ثبت موفق درخواست مرجوعی، رسیدگی به آن و تماس با شما جهت مراحل بعدی انجام خواهد شد.

به طور معمول بررسی کالای عودت داده شده و انجام امور اداری مربوط به آن، تا زمان حصول نتیجه و تعیین تکلیف سفارش، یک هفته کاری زمان نیاز خواهد بود.

بنا به درخواست شما، می‌توانید کالای دیگری را به جای سفارش قبلی خود سفارش دهید و یا درخواست لغو سفارش و بازگشت وجه را اعلام نمایید. بازگشت وجه طی یک هفته انجام می‌شود.

اگر دلیل عودت و ایراد سفارش از سمت استایل آپ رخ داده باشد (ارسال کالای اشتباه و ...)، کلیه هزینه‌های پستی عودت و خرید مجدد توسط استایل آپ پرداخت خواهد شد. اگر درخواست عودت از سمت مشتری باشد (مثل نپسندیدن کالا، انصراف از خرید و ...) هزینه‌های پستی با مشتری خواهد بود.

همکاری با استایل آپ:

برای آگاهی از فرصت‌های شغلی و ثبت درخواست همکاری با استایل آپ، این صفحه را مطالعه کنید.

بله. برای مشاهده توضیحات و شرایط خرید عمده و همچنین ثبت درخواست خرید عمده محصولات، این صفحه را مشاهده کنید.

اگر خدمات شرکت شما برای توسعه یا بهبود خدمات فروشگاه اینترنتی استایل آپ مفید است، خوشحال می‌شویم که با ما تماس گرفته و با مدیر مرتبطه (واحد خرید، ارسال، بازاریابی، مدیریت و ...) صحبت کنید.

شکایات و انتقادات:

به دلیل حجم بالای سفارشات روزانه مخصوصاً روزهای بعد از تعطیلات رسمی، ممکن است رسیدگی به برخی سفارشات با تاخیر انجام شود اما تلاش ما این است که هر سفارش، حداکثر تا 48 ساعت پردازش شود. در صورتی که به هر دلیلی برای دریافت سفارش خود عجله دارید، با شماره‌های پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و این موضوع را اطلاع دهید.

زمان ارسال سفارشات به چند عامل بستگی دارد. عامل اول، زمان تحویل کالا در فرآیند خرید است که توسط مشتری تعیین می‌شود. عامل دوم، زمان ثبت سفارش است که ممکن است در روزهای قبل از تعطیلات رسمی یا در آخر وقت ثبت شود که واحد مدیریت ارسال سفارشات را با حجم انبوهی از سفارشات مواجه خواهد کرد. عامل سوم موجود بودن محصولات مورد نظر شما در بازار خواهد بود که ممکن است فرآیند تامین کالا را با تاخیر مواجه کند. سپس با توجه به مقصد تحویل کالا و نوع ارسال کالا، زمان‌بندی نهایی ارسال کالا مشخص خواهد شد.

پشتیبانی تلفنی استایل آپ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 پاسخگوی شما هستند. در صورتی که در خارج از این ساعات یا روزهای تعطیل تماس بگیرید، امکان پاسخگویی شما وجود نخواهد داشت. همچنین به دلیل استفاده از سیستم VOIP برای بخش تماس، در روزهایی که اینترنت کشور دچار قطعی یا اختلال باشد، تماس‌های شما به شماره‌های استایل آپ به درستی متصل نخواهند شد.

در صورتی که صحت کالای عودت داده شده توسط شما تایید شده باشد، ثبت مرجوعی کالا و سپس ارجاع به واحد مالی فروشگاه جهت لغو فاکتور و بازگشت وجه، زمانبر خواهد شد. در صورتی که به هر دلیلی برای دریافت وجه خود عجله دارید، با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

به دلیل تنوع بسیار زیاد لوازم جانبی موبایل و ساعت هوشمند و نیز تفاوت جزئی برخی محصولات مربوط به مدلهای مختلف (مثل گلس موبایل یا ...) امکان ارسال اشتباه از سمت فروشگاه وجود خواهد داشت. در این حالت، فرم درخواست مرجوعی کالا را تکمیل کنید و منتظر باشید تا با شما تماس بگیریم و برای عودت کالا و ارسال کالای درست، شما را راهنمایی کنیم.

استایل آپ با بسته‌بندی مطمئن و مناسب محصولات تحویل سالم کالا را کاملا تضمین می‌کند. در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در بسته‌بندی محصول، از تحویل گرفتن سفارش خودداری کنید تا سفارش شما بازگردانی شود. صدمات در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت مرسولی است. تمامی محصولات در نهایت صحت و سلامت به دست شما خواهند رسید و احتمال آنکه بسته‌ای دچار آسیب شود، بسیار پایین می‌باشد.

همیشه کالاهای مختلفی با سطح کیفی درجه 1، درجه 2 و درجه 3 توسط شرکت‌های اصلی (اوریجینال) یا شرکت‌های مستقل (غیر اوریجینال) تولید می‌شوند. ما تلاش می‌کنیم برای همه محصولات، درجه کیفی و اصل بودن یا نبودن کالا را در توضیحات محصول بنویسیم تا با اطمینان از میزان کیفیت آن، خرید خود را ثبت کنید. اگر کیفیت کالای دریافتی مغایر با توضیحات محصول در وبسایت بود، می‌توانید درخواست عودت کالا را ارسال کنید، در غیر اینصورت مسئولیت عدم توجه به کیفیت محصول در توضیحات آن در وبسایت، بر عهده مشتری خواهد بود.

تماس کسب و کارهای سراسر جهان، مشتریانی ناراضی هم دارند که همواره نظرات منفی خود را به شکل‌های مختلف ابراز می‌کنند. این حق مشتری است که تجربه منفی خرید خود را با رعایت صداقت و انصاف، اعلام نماید. در استایل آپ، ماهانه کمتر از 7 درصد از کل سفارشات به دلایل مختلف (از سمت ما یا مشتری) لغو می‌شود و از این تعداد، رضایت مشتریان کمتری در نهایت امر جلب نخواهد شد. ما تلاش می‌کنیم 93 درصد سفارشات مثبت و موفق خود را به 100 درصد  برسانیم و اما در این مسیر، منکر کاستی‌های خارج از کنترل خود نیستیم و به هر شکل ممکن تلاش می‌کنیم ضمن رسیدگی به انتقادات و شکایات کاربران ناراضی، رضایت نهایی آنها را جلب کنیم.

در صورتی که شکایت یا انتقاد شما شامل موارد بالا نمی‌شود می‌توانید از راه‌های موجود در صفحه ثبت شکایات و انتقادات، نقد و شکایت خود را اطلاع داده و نتیجه را پیگیری کنید.

63 دیدگاه برای سوالات متداول

63 دیدگاه برای این محصول

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • نیلوفر
    0 0

    و اینک یسری کارا عکساشون هست اما تو انتخاب رنگ فقط یک رنگشو میشه انتخاب کرد
    نمیشه ثبت سسفارش کرد مابقیه اسلایدا رو؟ مثل اسلاید دوم اینکار
    قاب پاستیلی گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10T Pro 5G مدل محافظ لنز دار

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      در صورت موجود بودن، امکان انتخابشون ممکن میشه و شما می‌تونید انتخاب کنید. در حال حاضر فقط همون یک رنگ موجود هست.

      ارسال شده در تاریخ:
  • نیلوفر
    0 0

    اسلاید یکی مونده به اخر این کالا
    قاب گوشی شیائومی Xiaomi Mi 10T Pro 5G مدل سیلیکونی محافظ لنز دار

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
  • نیلوفر
    0 0

    سلام
    مشکل تو انتخاب رنگ دارم
    مثلا تو محصولا ۵تا مدل رنگ آبیه بعد تو گزینه ها فقط یه آبی هست از کجا بدونم واسه کدوم محسوب میشه

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      اسم کالا رو دقیق بگین تا بهتر بتونیم شمارو راهنمایی کنیم.

      ارسال شده در تاریخ:
  • هایده
    0 0

    سلام چطور میتونم کد پیگیری مرسوله رو بگیرم

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      کد پیگیری براتون پیامک میشه.

      ارسال شده در تاریخ:
  • پیام
    0 0

    سلام کد پستی خانه ما ندارد باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      بهتره کد پستی باشه، اما اگر کد پستی ندارید مشکلی نیست، فقط آدرس دقیق رو وارد کنید.

      ارسال شده در تاریخ:
  • عرفان
    0 0

    سلام چنتا سفارش پرداخت کردم ی چیز دیگه یادم رفته بزارم تو سبدرفتم جدا بخرمش میگه سفارش زیر ۶۰ هزار تومان نداریم

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      با پشتیبانی تماس بگیرین، براتون زیاد می‌کنن.

      ارسال شده در تاریخ:
  • حمیده
    0 0

    سلام وقت بخیر
    از سبد خرید چطور میتونم موردی رو حذف کنم؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      0 0

      سلام.
      وقتی محصولی در سبد خریدتون باشه، در سمت راست کادر سبد خرید در کنار هر محصول، یه ضربدر قرمز دایره ای هست. با کلیک روی ضربدر هر محصول، اون محصول از سبد شما حذف میشه. باز هم اگر مشکلی داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید راهنماییتون میکنن.

      ارسال شده در تاریخ:
  • صدف
    0 0

    سلام
    برای تغییر رنگ سفارشم باید چیکار کنم

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      با پشتیبانی تماس بگیرین.

      ارسال شده در تاریخ:
  • الناز
    0 0

    سلام ،چرا کاور محافظ ساعت هوشمند امیزیفت بیپ ۳رو به زودی زدید مدتهاست ،موجود نمی‌کنید؟لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      در تلاش هستیم تا موجود کنیم، اما متاسفانه نمیشه برای موجودی مجدد محصولات تاریخ دقیق داد.

      ارسال شده در تاریخ:
  • مجتبی
    0 0

    ببخشید آدرس قسمت شهرستان را اشتباه وارد کردم به کجا میره کالا؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 1

      با پشتیبانی تماس بگیرین تا شما رو راهنمایی کنن.

      ارسال شده در تاریخ:
  • Masih
    0 0

    سلام وقت بخیر عذر خواهی می‌کنم شرکت style up اپلیکیشن نداره

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      0 0

      سلام مسیح جان. متاسفانه خیر. در حال حاضر اپلیکیشن اختصاصی نداریم اما قطعا جز برنامه های آینده ما هست.

      ارسال شده در تاریخ:
  • فاطمه سادات
    0 1

    سلام ببخشید چطور میشه رنگ محصول مورد نظر خود تغییر بدم چون ثبت شده و پول رو پرداخت کردم اما رنگشو رو می‌خوام عوض کنم

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      با پشتیبانی تماس بگیرین تا تو سیستم براتون وارد کنن.

      ارسال شده در تاریخ:
  • مهسا
    0 0

    سلام من کاور a6 رو میخوام رنگ آبی روشن
    ولی چون عکس نداره نمیدونم چ رنگی ارسال میشه لطفا راهنمایی میکند یا این ک بفرمایید کدوم رنگ از مدلای دیگه با ابی کمرنگ a6 یک رنگه

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      سلام، کدوم قاب گوشی A6 منظورتون هست؟

      ارسال شده در تاریخ:
  • مهسا
    0 0

    سلام من کاور a6 رو میخوام رنگ آبی روشن ولی چون عکس نداره نمیدونم چ رنگی ارسال میشه لزفا راهنمایی میکنی یا این ک بفرنایید کدوم رنگ از مدلای دیگه با ابی کمرنگ a6 یک رنگه

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
  • مریم
    0 0

    سلام کد تخفیف چطور باید بگیریم واسه خرید محصول

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      0 0

      سلام. در صفحه محصول، بنر کد تخفیف قرار داده میشه. همچنین در مقالات وبلاگ هم کد تخفیف درج میشه. اگر در این دو بخش کد تخفیفی نداشته باشیم، میتونید از سایت موپون برای دریافت کد تخفیف خرید اول اقدام کنید.

      ارسال شده در تاریخ:
  • بهمن
    2 3

    درود .
    ببخشید گلس صفحه نمایش گوشی نوکیا ۷ پلاس برای خرید موجود هست در حال حاضر ، میخاستم قبل از خرید از موجودی کالا اطمینان پیدا کنم. موجود دارید ؟ ثبت بکنم خرید رو ؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      1 0

      بله موجوده.

      ارسال شده در تاریخ:
    • ستایش
      0 0

      سلام وقتتون بخیر
      سفارش من در مرحله ی تکمیل شده هست و هنوز ارسال نشده.میخواستم بپرسم میشه ادرس رو تغییر بدم؟

      ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      1 0

      بله، برای تغییر آدرس با پشتیبانی تماس بگیرین.

      ارسال شده در تاریخ:
  • آصف
    0 0

    سلام وقت بخیر من آدرس رو اشتباه واردکردم چیکار کنم؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      با پشتیبانی تماس بگیرین تا شمارو راهنمایی کنند.

      ارسال شده در تاریخ:
  • محمدی
    0 0

    سلام وقت بخیر من سامسونگ s20 دارم و روش گلس هستش از کدوم نوع قاب ها میتونم خریداری کنم که دچار تداخل با گلس نشه؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      مدل گلس‌تون چیه؟

      ارسال شده در تاریخ:
  • حدیث
    1 1

    سلام ودرود
    من قاب گوشی سامسونگ اس ۲۱ اف ای مدل صندوقی لویی ویتون میخاستم سفارش بدم هرکاری میکنم نمیشه میشه راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      گزینه افزودن به سبر خرید رو بزنید و مراحل رو طی کنید؛ در حال حاضر مشکلی در فرایند خرید وچود نداره.

      ارسال شده در تاریخ:
  • ندا
    0 0

    سلام وقت بخیر ببخشید من آدرس رو اشتباه زدم ودرگزینه ویرایش ویرایش کردم ولی در صورتحساب بازهم همان آدرس قبلی است چکار کنم ؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      با پشتیبانی تماس بگیرین، تا شمارو راهنمایی کنن.

      ارسال شده در تاریخ:
  • 0 0

    سلام وقت بخیر پنل همکار ندارین؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • تست تست تست
      0 0

      سلام. بله. لطفا به بخش خرید عمده مراجعه کنید.

      ارسال شده در تاریخ:
  • 0 0

    سلام ببخشید من یک کاور پشت گلس براق برای a12 سامسونگ می خواستم ولی توی سایت قرمز موجوده میخواستم بدونم مشکی یا سفیدشو امکان داره بذارید یا نه؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      در حال حاضر رنگ قرمز موجوده، در صورت شارژ شدن رنگ سفید و مشکی صفحه محصول به روزرسانی میشه.

      ارسال شده در تاریخ:
    • مسعود
      0 0

      سلام
      در صورت ثبت سفارش امکان تحویل کالا بصورت حضوری وجود دارد؟ چون در بخش شرایط ارسال نوشته شده هزینه ارسال با پیک پانزده تومان هست برای مناطق ۲۲ گانه و من در پانصد متری استایل آپ هستم.

      ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      1 0

      بله این امکان وجود داره، فقط برای زمان تحویل کالا باید با بخش پشتیبانی هماهنگی لازم رو انجام بدین

      ارسال شده در تاریخ:
  • ساغر عقیلی
    0 1

    سلام. چطور میتونم پرداخت درب منزل رو استفاده کنم؟ توی گزینه های تکمیل فرم خرید نیست. تهران هستم

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 1

      این گزینه فعلا غیرفعاله.

      ارسال شده در تاریخ:
  • مجتبی
    0 0

    سلام عرض ادب احترام. خدمت شما عزیزان وتکنسین های محترم
    عذرخواهی میکنم بنده ساله گذشته هندزفری بی سیم دور گردنی لنوا خریداری کردم. داخل شارژ فراموش کرده بودم واون قسمت که سوکت شارژ وپدال صدا هست اب شده یعنی بنده پشیمان شدم از این خرید. میخواستم ببینم شما عزیزان میتوانید زحمتش بکشید درستش کنید خواهش میکنم اگر مقدور هست براتون این کار را انجام دهید ممنون میشم از شما ها سروران گرامی دردود فراوان از کلیه مهندسان گرامی.

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      متاسفانه استایل آپ کار تعمیرات انجام نمیده.

      ارسال شده در تاریخ:
  • محمد
    0 1

    سلام من توثبت سفارش آدرس کامل وارد نکردم لطفا راهنمائی کنید

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      با پشتیبانی تماس بگیرین تا راهنمایی لازم رو دریافت کنین.

      ارسال شده در تاریخ:
  • رضا
    0 0

    با سلام میشه هم حضوری بیایم

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      متاسفانه خرید حضوری نداریم.

      ارسال شده در تاریخ:
  • مینا
    0 1

    سلام لطف میکنید راهنمایی کنید قاب برای ساعت x7pro چی بگیرم؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      سلام، به دسته بندی لوازم جانبی مچ بند هوشمند سر بزنید، اونجا می‌تونید محصول مناسب این ساعت رو پیدا کنید.

      ارسال شده در تاریخ:
  • مرضیه شکوهی نسب
    0 1

    سلام وخسته نباشین.بسیارعالی.کاری که برای مابه سختی ووقت گرفتن بابت پیداگردن قطعه ای ازماگزفته میشه.بایک تماس درخونه تحویل میگیرم.سپاس ازشما

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • Zahrakolivand
      0 0

      شماره پشتیبانی رو میشه بفرستید

      ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      برای تماس با بخش پشتیبانی به قسمت تماس با ما در پایین سمت راست مراجعه کنین و از اونجا با شماره‌هایی که می‌بینید تماس بگیرید.

      ارسال شده در تاریخ:
  • یعقوب
    0 0

    سلام خسته نباشد.پس این کاور نوت ۱۱فورجی کی موجود میشه

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 2

      متاسفانه برای موجودی مجدد محصولات نمیشه تاریخ دقیق و قطعی داد.

      ارسال شده در تاریخ:
  • علی آراسته
    0 0

    سلام من یه ساعت سامسونگ gaer دارم که دوربینش روی بند ساعت هست، متاسفانه بندش پاره شده و پیدا نکردم اصلا از هیچ موبایل فروشی ،یه بنده دیگه میخوام بخرم ازتون، لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      0 0

      مدل دقیق ساعتتون رو بگین.

      ارسال شده در تاریخ:
فروشگاه اینترنتی استایل آپ