ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

در صورت وجود هرگونه ناهماهنگی و مشکل در فرآیند خرید و تحویل کالا و یا وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت می‌توانید از فرم موجود در این صفحه، اقدام به ثبت نظر خود نمایید.

همچنین می‌توانید در ساعات کاری (شنبه‌ تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 و پنجشنبه‌ها از ساعت 9 تا 14) با شماره‌های صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید (در ساعات غیر اداری هم می‌توانید از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید: مکالمه مستقیم در تلگرام با پشتیبانی استایل آپ).

قبل از ارسال انتقاد یا شکایت خود، پیشنهاد می‌کنیم پاسخ مشکل خود را در سوالات زیر جستجو کنید. اگر مشکل شما در لیست زیر نبود و یا به توضیحات بیشتری نیاز داشتید، فرم پایین صفحه را پر کنید و یا در انتهای همین صفحه، مشکل خود را به صورت دیدگاه مطرح کرده و منتظر پاسخ پشتیبان باشید.

زمان ارسال سفارشات به چند عامل بستگی دارد. عامل اول، زمان تحویل کالا در فرآیند خرید است که توسط مشتری تعیین می‌شود. عامل دوم، زمان ثبت سفارش است که ممکن است در روزهای قبل از تعطیلات رسمی یا در آخر وقت ثبت شود که واحد مدیریت ارسال سفارشات را با حجم انبوهی از سفارشات مواجه خواهد کرد. عامل سوم موجود بودن محصولات مورد نظر شما در بازار خواهد بود که ممکن است فرآیند تامین کالا را با تاخیر مواجه کند. سپس با توجه به مقصد تحویل کالا و نوع ارسال کالا، زمان‌بندی نهایی ارسال کالا مشخص خواهد شد.

پشتیبانی تلفنی استایل آپ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 پاسخگوی شما هستند. در صورتی که در خارج از این ساعات یا روزهای تعطیل تماس بگیرید، امکان پاسخگویی شما وجود نخواهد داشت. همچنین به دلیل استفاده از سیستم VOIP برای بخش تماس، در روزهایی که اینترنت کشور دچار قطعی یا اختلال باشد، تماس‌های شما به شماره‌های استایل آپ به درستی متصل نخواهند شد.

در صورتی که صحت کالای عودت داده شده توسط شما تایید شده باشد، ثبت مرجوعی کالا و سپس ارجاع به واحد مالی فروشگاه جهت لغو فاکتور و بازگشت وجه، زمانبر خواهد شد. در صورتی که به هر دلیلی برای دریافت وجه خود عجله دارید، با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

به دلیل تنوع بسیار زیاد لوازم جانبی موبایل و ساعت هوشمند و نیز تفاوت جزئی برخی محصولات مربوط به مدلهای مختلف (مثل گلس موبایل یا ...) امکان ارسال اشتباه از سمت فروشگاه وجود خواهد داشت. در این حالت، فرم درخواست مرجوعی کالا را تکمیل کنید و منتظر باشید تا با شما تماس بگیریم و برای عودت کالا و ارسال کالای درست، شما را راهنمایی کنیم.

استایل آپ با بسته‌بندی مطمئن و مناسب محصولات تحویل سالم کالا را کاملا تضمین می‌کند. در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در بسته‌بندی محصول، از تحویل گرفتن سفارش خودداری کنید تا سفارش شما بازگردانی شود. صدمات در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت مرسولی است. تمامی محصولات در نهایت صحت و سلامت به دست شما خواهند رسید و احتمال آنکه بسته‌ای دچار آسیب شود، بسیار پایین می‌باشد.

همیشه کالاهای مختلفی با سطح کیفی درجه 1، درجه 2 و درجه 3 توسط شرکت‌های اصلی (اوریجینال) یا شرکت‌های مستقل (غیر اوریجینال) تولید می‌شوند. ما تلاش می‌کنیم برای همه محصولات، درجه کیفی و اصل بودن یا نبودن کالا را در توضیحات محصول بنویسیم تا با اطمینان از میزان کیفیت آن، خرید خود را ثبت کنید. اگر کیفیت کالای دریافتی مغایر با توضیحات محصول در وبسایت بود، می‌توانید درخواست عودت کالا را ارسال کنید، در غیر اینصورت مسئولیت عدم توجه به کیفیت محصول در توضیحات آن در وبسایت، بر عهده مشتری خواهد بود.

تماس کسب و کارهای سراسر جهان، مشتریانی ناراضی هم دارند که هموارد نظرات منفی خود را به شکل‌های مختلف ابراز می‌کنند. این حق مشتری است که تجربه منفی خرید خود را با رعایت صداقت و انصاف، اعلام نماید. در استایل آپ، ماهانه کمتر از 7 درصد از کل سفارشات به دلایل مختلف (از سمت ما یا مشتری) لغو می‌شود و از این تعداد، رضایت مشتریان کمتری در نهایت امر جلب نخواهد شد. ما تلاش می‌کنیم 93 درصد سفارشات مثبت و موفق خود را به 100 درصد  برسانیم و اما در این مسیر، منکر کاستی‌های خارج از کنترل خود نیستیم و به هر شکل ممکن تلاش می‌کنیم ضمن رسیدگی به انتقادات و شکایات کاربران ناراضی، رضایت نهایی آنها را جلب کنیم.

.

29 دیدگاه برای ثبت شکایات و پیشنهادات

29 دیدگاه برای این محصول

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • مجتبی
    0 0

    اگر با پشتیبانی تماس بگیرم که کالا رو لغو کنم بعد پول به همون شماره کارت باز میگرده؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      3 1

      بله، در صورتی که بخواین می‌تونین شماره کارت جدید هم بدین تا براتون به اون شماره برگشت بخوره.

      ارسال شده در تاریخ:
  • شیوا دوست
    0 0

    سلام
    یه قاب الکتروپلیتینگ گوشی شیائومی نوت ۱۰پرو میخاستم سفارش بدم بجاش قاب گوشی شیائومی نوت ۱۰ سفارش دادم
    که میترسم اندازه گوشیم نشه
    باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      1 0

      با بخش پشتیبانی تماس بگیرین و هماهنگ کنید.

      ارسال شده در تاریخ:
  • شیوا
    0 0

    من میخاستم قاب الکتروپلتینگ گوشی شیائومی نوت ۱۰پرو سفارش بدم اما بجاش قاب نوت ۱۰خریدم باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      1 0

      با پشتیبانی تماس بگیرین، شما رو راهنمایی می‌کنن.

      ارسال شده در تاریخ:
  • علیرضا
    0 0

    سلام ، وقت به خیر
    چرا چند ماه محافظ بازل ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic 46mm را
    آگهی کردید و زدید بزودی ، حتی تماس هم گرفتم ولی شارژ نکردید ؟؟؟
    لطفا بفرمایید که کی عرضه میکنید یا اگر این محصول و نمی فروشید از سایت دیگه تهیه کنیم

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      1 0

      متاسفانه برای موجودی مجدد محصولات نمیشه تاریخ دقیق داد.

      ارسال شده در تاریخ:
  • امیر
    0 0

    سلام من جای یدونه قاب ۳ تا ب اشتباه سفارش دادم الان چجوری میتونم لغو کنم

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی
      3 0

      با پشتیبانی سایت تماس بگیرین.

      ارسال شده در تاریخ:
  • سارا
    0 4

    من دو تا کاور از یک مدل خریداری کردم با دو رنگ مختلف اما یکی از کاورا رنگ و مدلش متفاوت از اون چیزی بود که انتخاب کرده بودم و کاور دوم هم اطلاعات جعبه با کاور مطابقت نداشت.در کل تجربه ی خرید خوبی نداشتم و خرید حضوری رو ترجیح میدم. امیدوارم که در زمینه ی فروش کالا بیشتر دقت کنید و رضایت مشتری رو جلب کنید.

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      1 0

      سلام خانم هدایتیان. شما با مشخصات خودتون فقط یک سفارش در استایل آپ داشتید که در مرداد ۱۴۰۰ بوده و واستون همون موقع هم ارسال شده بود (قاب سامسونگ و محافظ لنز)، متاسفیم با اشتباه از سمت ما، کالای مد نظرتون ارسال نشده بود اما با توجه به گارانتی ۷ روزه استایل آپ، باید کالای اشتباه رو مرجوع میکردید تا کالای درست رو واستون بفرستید یا اینکه مبلغش رو عودت بدیم. وقتی کالایی اشتباه ارسال بشه، کل هزینه های پستی عودت کالا و ارسال مجدد هم توسط ما پرداخت میشه.

      ارسال شده در تاریخ:
  • احمد
    7 8

    احمدشکوهی مرام هستم ازبندرماهشهر
    بنده ازاین سایت خرید کردم وکاملا رازی هستم و ازتمام کارکنا تشکر ویژه میکنم
    بعد ثبت سفارش بعد۳روز پیامک پست به دستم رسید درمورد جوابگو بودن بعد چندین بارتماس یک بار جواب بنده رو میدادن
    ولی خدایی بعد اومدن پیامک پست بعد۲روز بسته به دستم رسیداین جای تشکر داره
    ودیگر اینه که فاکتور خریدم به صورت محترمانه همراه کالا بود اینم جاتشکر داره
    وترس داشتم خرید کنم و باساعتم مچ نشه ولی اینجور نبود دقیق طبقه گفته سایت کالا که خرید کردم به ساعتم خورد
    درکل رضایت کامل دارم وتشکرفراوانم از کارکنا این سایت دارم یاعلی

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
  • رضا
    2 51

    خودتون حس نمیکنین که مشکل داره کارتون؟ دیجیکالا با اون عظمت سفارش روزانه از این بهونه های شما نداره. هر وقت زنگ میزنی جواب میده. سفارشو ثبت میکنی دو ساعت بعد کد پیگیری سفارش میاد. من ۱۰ روزه منتظرم هنوز هیچی پیامی نیامده هر چی زنگم میزنم که جواب نمیدین همش هم نوشتین به خاطر شلوغی یا شرایط اینترنت. مگه باقی سایتا این معضلات رو ندارن؟ متاسفم براتون.

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      26 1

      قبلاً اعلام کردیم که مشکلاتی در زمینه پردازش و ارسال کالا داریم و به خوبی ازش آگاهیم و برای رفعش هم برنامه ریزی کاملی انجام دادیم. اما مقایسه ما با فروشگاهی به بزرگی دیجیکالا که دو سه برابر ما قدمت داره و سالها روی زیرساختهای لجستیک خودش سرمایه گذاری های کلان کرده درست نیست، هر سایت، مشکلات خودش رو داره و ما هم با تمام توان در تلاشیم تعداد کم سفارشاتی که به مشکل بر می خورن رو به صفر برسونیم. از این بابت معذرت می خوایم. لطفا شماره سفارشتون رو بفرستید تا بررسی کنیم چرا ارسال انجام نشده.

      ارسال شده در تاریخ:
  • مریم
    14 3

    سفارش من تا یک هفته بعد ارسال نشده بود و اومدم این صفحه رو دیدم که بعضیا شاکی بودن و ترسیدم
    اما فردای همون روز پیام اومد که سفارشتون ارسال شده و دیروز هم به دستم رسید. خواستم تشکر کنم

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      21 1

      سلام دوست عزیز. متاسفانه گاهی موفق نمیشیم بعضی از سفارشات رو سر موقع ارسال کنیم و همین باعث نارضایتی مشتریان میشه. مشکلاتی در زمینه پردازش و ارسال کالا داریم و مشتریان حق دارن شاکی باشن اما امیدوارم با صبوری بیشتر، به ما کمک کنن تا مشکلات رو رفع و تمام ارسالها رو به موقع انجام بدیم.

      ارسال شده در تاریخ:
  • ناصر
    0 40

    متاسفانه ۲۰ روز گذشته هنوز مبلغ عودتی رو واریز نکردن.. مجبورم شکایت به وزارت صمت کنم یا کلاهبرداری به فتا

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      24 2

      سلام دوست عزیز. متاسفیم بابت این تاخیر. مبلغ شما قطعا عودت داده میشه اما گاهی این فرآیند بیشتر از برنامه ریزی ما طول میکشه. مخصوصا در شرایط فعلی کشور که همه کسب و کارها با مشکلاتی مواجه شدن… از صبوری شما ممنونیم.

      ارسال شده در تاریخ:
  • سمیه
    0 28

    سلام، قرار بود ۴شنبه بسته به دستم برسه، نه تنها نرسیده، کسی هم پاسخگو نبوده و نیست.

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      10 0

      متاسفیم که هنوز ارسال انجام شده اما برای اینکه علت تاخیر رو اعلام کنیم، لطفا شماره سفارشتون رو در اینجا بنویسید و یا در فرم ثبت انتقاد و شکایت، اطلاعات سفارش رو بفرستید تا بررسی کنیم.

      ارسال شده در تاریخ:
  • حبیب علیزاده ماکویی
    0 9

    ارسال ناقص کالای خریداری

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      13 0

      سلام به شما. در مورد عدم ارسال تمام کالاهای خریداری شده چه توضیحی به شما داده شده؟ گاهاً موجودی یک یا چند مورد کالاها در انبار تموم میشه و ناچاریم اون کالا رو در فاکتور مشتری لغو کنیم و مبلغش رو عودت بزنیم.
      اگر مشکلی در عودت مبلغ دارید حتما اطلاع بدید. ضمناً این حق شماست که از گارانتی عودت کالای ۷ روزه هم استفاده کنید.

      ارسال شده در تاریخ:
  • سیدمحمدحسن
    0 9

    افتضاح بودقاب سلیکونیm51سفارش دادم که متاسفانه مدل اشتباهی ارسال کردیدممنون میشم پیگیری کنید تابسته رو واستون ارسال کنم

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      6 0

      سلام. از این بابت از شما معذرت میخوایم. لطفا در فرم ثبت درخواست مرجوعی، درخواست عودت کالا رو بزنید تا رسیدگی بشه. حتما شماره سفارشتون رو هم درج کنید. زمانی که ارسال اشتباه از سمت ما انجام بشه، پرداخت هزینه پستی هم بر عهده ما خواهد بود

      ارسال شده در تاریخ:
  • saadat
    14 3

    من انتقادی ندا رم تشکر هم می کنم کالای من سر موعد مقررش تحویل شده.

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      6 0

      خوشحالیم از اینکه رضایت داشتید و امیدوارم دوباره میزبان خرید شما باشیم.

      ارسال شده در تاریخ:
  • وحید
    0 29

    سه هفته از ثبت سفارش گذشته ولی هنوز ارسال صورت نگرفته

    پاسخ
    ارسال شده در تاریخ:
    • پشتیبانی استایل آپ
      20 0

      سلام وحیدجان. بابت این مساله از شما معذرت میخوایم. لطفا شماره سفارشتون رو بگید تا بررسی کنیم. اما به طور کلی بازه تقریبی رسیدگی به سفارشات در استایل آپ بین ۳ تا ۵ روز و بازه تحویل کالا توسط مشتری هم بین ۷ تا ۱۰ روز کاریه. اما ممکنه گاهی مسائلی برای برخی سفارشات پیش بیاد که ارسالشون با تاخیر انجام بشه

      ارسال شده در تاریخ:
فروشگاه اینترنتی استایل آپ