ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
در صورت وجود هرگونه ناهماهنگی و مشکل در فرآیند خرید و تحویل کالا و یا وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت میتوانید از فرم موجود در این صفحه، اقدام به ثبت نظر خود نمایید.
همچنین میتوانید در ساعات کاری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 و پنجشنبهها از ساعت 9 تا 14) با شمارههای صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید (در ساعات غیر اداری هم میتوانید از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید: مکالمه مستقیم در تلگرام با پشتیبانی استایل آپ).
قبل از ارسال انتقاد یا شکایت خود، پیشنهاد میکنیم پاسخ مشکل خود را در سوالات زیر جستجو کنید. اگر مشکل شما در لیست زیر نبود و یا به توضیحات بیشتری نیاز داشتید، فرم پایین صفحه را پر کنید و یا در انتهای همین صفحه، مشکل خود را به صورت دیدگاه مطرح کرده و منتظر پاسخ پشتیبان باشید.
آیا سایت استایل آپ معتبر است؟
اعتبار قانونی یک فروشگاه اینترنتی به سه چیز است:
- هویت حقوقی: نظیر شرکت ثبت شده، نماد اعتماد الکترونیکی، عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی و … که استایل آپ، همه این موارد را دارد.
- سابقه فعالیت: استایل آپ از سال 96 تا به امروز به طور مستمر فعالیت دارد.
- خدمت مشتریان: آدرس و شماره تلفن مشخص و در دسترس، پشتیبانی قبل و بعد خرید، گارانتی عودت کالا و … که این مورد هم در استایل آپ وجود دارد.
توجه داشته باشید که صرف تاخیر در ارسال چند درصد از سفارشات به معنی صحت عبارت “استایل آپ کلاهبرداری” نیست؛ بلکه آنچه باعث میشود مشتریان تا به امروز به ما اعتماد کنند، روند صعودی ما در کاهش نرخ نارضایتی مشتریان و افزایش رضایت مشتری همراه با افزایش فروش است.
شما در این صفحه میتوانید مشکلات و انتقادات رایج مشتریان از استایل آپ را مطالعه کرده و مشکلات خود را نیز مطرح کنید تا خودتان به پاسخ مثبت این سوال برسید: آیا استایل آپ معتبر است؟!
شاید دلیل نارضایتی و انتقاد شما در لیست زیر باشد:
چرا سفارش من ارسال نشده یا با تاخیر ارسال خواهد شد؟
زمان ارسال سفارشات به چند عامل بستگی دارد. عامل اول، زمان تحویل کالا در فرآیند خرید است که توسط مشتری تعیین میشود. عامل دوم، زمان ثبت سفارش است که ممکن است در روزهای قبل از تعطیلات رسمی یا در آخر وقت ثبت شود که واحد مدیریت ارسال سفارشات را با حجم انبوهی از سفارشات مواجه خواهد کرد. عامل سوم موجود بودن محصولات مورد نظر شما در بازار خواهد بود که ممکن است فرآیند تامین کالا را با تاخیر مواجه کند. سپس با توجه به مقصد تحویل کالا و نوع ارسال کالا، زمانبندی نهایی ارسال کالا مشخص خواهد شد.
تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود. چرا؟
پشتیبانی تلفنی استایل آپ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 پاسخگوی شما هستند. در صورتی که در خارج از این ساعات یا روزهای تعطیل تماس بگیرید، امکان پاسخگویی شما وجود نخواهد داشت. همچنین به دلیل استفاده از سیستم VOIP برای بخش تماس، در روزهایی که اینترنت کشور دچار قطعی یا اختلال باشد، تماسهای شما به شمارههای استایل آپ به درستی متصل نخواهند شد.
چرا عودت وجه سفارش من انجام نمیشود؟
در صورتی که صحت کالای عودت داده شده توسط شما تایید شده باشد، ثبت مرجوعی کالا و سپس ارجاع به واحد مالی فروشگاه جهت لغو فاکتور و بازگشت وجه، زمانبر خواهد شد. در صورتی که به هر دلیلی برای دریافت وجه خود عجله دارید، با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.
چرا کالای اشتباهی برای من ارسال شده است؟ باید چه کنم؟
به دلیل تنوع بسیار زیاد لوازم جانبی موبایل و ساعت هوشمند و نیز تفاوت جزئی برخی محصولات مربوط به مدلهای مختلف (مثل گلس موبایل یا ...) امکان ارسال اشتباه از سمت فروشگاه وجود خواهد داشت. در این حالت، فرم درخواست مرجوعی کالا را تکمیل کنید و منتظر باشید تا با شما تماس بگیریم و برای عودت کالا و ارسال کالای درست، شما را راهنمایی کنیم.
بستهبندی سفارش من آسیب دیده است. باید چه کنم؟
استایل آپ با بستهبندی مطمئن و مناسب محصولات تحویل سالم کالا را کاملا تضمین میکند. در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در بستهبندی محصول، از تحویل گرفتن سفارش خودداری کنید تا سفارش شما بازگردانی شود. صدمات در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت مرسولی است. تمامی محصولات در نهایت صحت و سلامت به دست شما خواهند رسید و احتمال آنکه بستهای دچار آسیب شود، بسیار پایین میباشد.
چرا کالای دریافتی من کیفیت پایینی دارد؟
همیشه کالاهای مختلفی با سطح کیفی درجه 1، درجه 2 و درجه 3 توسط شرکتهای اصلی (اوریجینال) یا شرکتهای مستقل (غیر اوریجینال) تولید میشوند. ما تلاش میکنیم برای همه محصولات، درجه کیفی و اصل بودن یا نبودن کالا را در توضیحات محصول بنویسیم تا با اطمینان از میزان کیفیت آن، خرید خود را ثبت کنید. اگر کیفیت کالای دریافتی مغایر با توضیحات محصول در وبسایت بود، میتوانید درخواست عودت کالا را ارسال کنید، در غیر اینصورت مسئولیت عدم توجه به کیفیت محصول در توضیحات آن در وبسایت، بر عهده مشتری خواهد بود.
چرا در بعضی از سایتها، نظرات مشتریان ناراضی از استایل آپ منتشر شده است؟
تماس کسب و کارهای سراسر جهان، مشتریانی ناراضی هم دارند که هموارد نظرات منفی خود را به شکلهای مختلف ابراز میکنند. این حق مشتری است که تجربه منفی خرید خود را با رعایت صداقت و انصاف، اعلام نماید. در استایل آپ، ماهانه کمتر از 7 درصد از کل سفارشات به دلایل مختلف (از سمت ما یا مشتری) لغو میشود و از این تعداد، رضایت مشتریان کمتری در نهایت امر جلب نخواهد شد. ما تلاش میکنیم 93 درصد سفارشات مثبت و موفق خود را به 100 درصد برسانیم و اما در این مسیر، منکر کاستیهای خارج از کنترل خود نیستیم و به هر شکل ممکن تلاش میکنیم ضمن رسیدگی به انتقادات و شکایات کاربران ناراضی، رضایت نهایی آنها را جلب کنیم.
.
سلام بسته من رسید مچکر از تیم استایل اپ همه چیز عالی با بسته بندی فوقالعاده
اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
یک سوال داشتم الان به جای قاب s21fe ، قاب s21 رو سفارش دادم چطوری اینو لغو کنم و قاب s21fe رو سفارش بدم؟؟؟؟؟
با بخش پشتیبانی تماس بگیرین.
با توجه به این که نظرات رو خوندم از این سایت اما من سفارش دادم و درست همون چیزایی که میخواستم اماده کردن و خودم رفتم تحویل گرفتم . درکل سایت خوبیه و مشکلی ندیدم چه از نظر کیفیت سفارشم چه پیگیری و پشتیبانی سفارش
عالی بود
بهترین فروشگاه اینترنتی در ایران
وااااای خیلی عالیه …..
قاب پافری سفارش دادم ، بدلیل کامنت های منفی زیاد کمی نگران ارسال شدم ولی خوشبختانه ۷ روز کاری بعد از ثبت سفارش کدرهگیری مرسوله پیامک شد و ۳ روز بعدش بسته رسید ، فقط کاش پشتیبانی قوی تری داشته باشید تا مشتری نگران مال خود نشود و همچنین ای کاش مانند ویدئو ای که برای قاب های پافری گذاشته بودین داخل قاب از محافظ نیلکون استفاده میشد (مانند قاب های سیلیکونی) تا خط و خش پشت گوشی نیوفته ، البته قاب پافری چون حالت حباب مانند دارد باعث شده یه فضا خالی بین پشت گوشی و قاب وجود بیاد و لک و خشی نیوفته
در کل بد نبود ولی به عنوان یه آنلاین شاپ باید قدرتمند تر باشید ، با آرزوی موفقیت
درود
پس از خرید ، نظرات برخی از خریداران را خواندم که در کیفیت کار استایل اپ کمی در من ایجاد تردید کرد اما صادقانه عرض میکنم که پس از ۸ روز کاری سفارش بدستم رسید و در دو تماس تلفنی قبل از دریافت سفارش هم پشتیبانی انها به خوبی پاسخ گو بودند.
به نظرم صرف چند اشکال ، نباید قضاوتی کرد که باعث ضربه خوردن به اعتماد دیگران شود ، در مجموع از خرید از استایل اپ کاملا راضی هستم .
نظری ندارم
سلام واقعا ازتون ممنونم هم قیمتها خوبه هم کیفیت اجناس خریداری شده عالیه..همه چی بیسته ممنونم ازتون.
درود
پس از خرید ، نظرات برخی از خریداران را خواندم که در کیفیت کار استایل اپ کمی در من ایجاد تردید کرد اما صادقانه عرض میکنم که پس از ۸ روز کاری سفارش بدستم رسید و در دو تماس تلفنی قبل از دریافت سفارش هم پشتیبانی انها به خوبی پاسخ گو بودند.
به نظرم صرف چند اشکال ، نباید قضاوتی کرد که باعث ضربه خوردن به اعتماد دیگران شود ، در مجموع از خرید از استایل اپ کاملا راضی هستم .
نظری ندارم
کار استایل آپ خیلی درسته ممنونم
شماره سفارشم۶۷۴۹۸۹۰۷۷
سلام آیا روی قاب های چوبی ، قابلیت طرح سفارشی هم دارید؟(طرح سفارشی هم روی قاب چوبی کار می کنید )
نه متاسفانه، در حال حاضر این امکان وجود نداره.
عاااااالی از خریدم راضیم بسته ام به موقع رسید کیفیت کارم خوبه دقیقا اونیکه سفارش دادم رسیده ممنون از سایت خوبتون
یه قاب گوشی مگه چقدر سنگینه ک ارسال نمیشه؟
کد سفارش:۶۷۴۹۷۴۴۶۱
رسید ممنون از استایل اپ
عالی و سر وقت
عالی
فعلا هیچ نظری ندارم
سپاس از استایل آپ . قیمتها به صرفه و اجناس با کیفیت. یکی دو روز تاخیر در ارسال بود ولی من از خریدم از این فروشگاه راضی هستم .
سلام من سوم فروردین از استایل آپ خرید کردم دوتا قاب گوشی و توسایت نوشته بود شروع کارشون هفتم فروردین و دقیقا بعد ده روز کاری برای من ارسال شد و امروز به دستم رسید خواستم از گروه استایل اپ تشکر کنم کیفیت بسیار بالای قاب ها به دیر رسیدنش می ارزید واقعا قاب گوشی که برام فرستادین خیلی عالیه خیلی ممنونم و امیدوارم خدا بهتون برکت بده
اگر با پشتیبانی تماس بگیرم که کالا رو لغو کنم بعد پول به همون شماره کارت باز میگرده؟
بله، در صورتی که بخواین میتونین شماره کارت جدید هم بدین تا براتون به اون شماره برگشت بخوره.
با سلام و تشکر امروز قاب گوشیم بهم رسید.جنسش اصله اصل واقعا اولین آنلاین شاپی هستین که جنسش مثل همون شکلش و حتی بهتره.بازم خیلی ممنون
سلام
یه قاب الکتروپلیتینگ گوشی شیائومی نوت ۱۰پرو میخاستم سفارش بدم بجاش قاب گوشی شیائومی نوت ۱۰ سفارش دادم
که میترسم اندازه گوشیم نشه
باید چیکار کنم؟
با بخش پشتیبانی تماس بگیرین و هماهنگ کنید.
من میخاستم قاب الکتروپلتینگ گوشی شیائومی نوت ۱۰پرو سفارش بدم اما بجاش قاب نوت ۱۰خریدم باید چیکار کنم؟
با پشتیبانی تماس بگیرین، شما رو راهنمایی میکنن.
سلام ، وقت به خیر
چرا چند ماه محافظ بازل ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic 46mm را
آگهی کردید و زدید بزودی ، حتی تماس هم گرفتم ولی شارژ نکردید ؟؟؟
لطفا بفرمایید که کی عرضه میکنید یا اگر این محصول و نمی فروشید از سایت دیگه تهیه کنیم
متاسفانه برای موجودی مجدد محصولات نمیشه تاریخ دقیق داد.
سلام من جای یدونه قاب ۳ تا ب اشتباه سفارش دادم الان چجوری میتونم لغو کنم
با پشتیبانی سایت تماس بگیرین.
من دو تا کاور از یک مدل خریداری کردم با دو رنگ مختلف اما یکی از کاورا رنگ و مدلش متفاوت از اون چیزی بود که انتخاب کرده بودم و کاور دوم هم اطلاعات جعبه با کاور مطابقت نداشت.در کل تجربه ی خرید خوبی نداشتم و خرید حضوری رو ترجیح میدم. امیدوارم که در زمینه ی فروش کالا بیشتر دقت کنید و رضایت مشتری رو جلب کنید.
سلام خانم هدایتیان. شما با مشخصات خودتون فقط یک سفارش در استایل آپ داشتید که در مرداد ۱۴۰۰ بوده و واستون همون موقع هم ارسال شده بود (قاب سامسونگ و محافظ لنز)، متاسفیم با اشتباه از سمت ما، کالای مد نظرتون ارسال نشده بود اما با توجه به گارانتی ۷ روزه استایل آپ، باید کالای اشتباه رو مرجوع میکردید تا کالای درست رو واستون بفرستید یا اینکه مبلغش رو عودت بدیم. وقتی کالایی اشتباه ارسال بشه، کل هزینه های پستی عودت کالا و ارسال مجدد هم توسط ما پرداخت میشه.
احمدشکوهی مرام هستم ازبندرماهشهر
بنده ازاین سایت خرید کردم وکاملا رازی هستم و ازتمام کارکنا تشکر ویژه میکنم
بعد ثبت سفارش بعد۳روز پیامک پست به دستم رسید درمورد جوابگو بودن بعد چندین بارتماس یک بار جواب بنده رو میدادن
ولی خدایی بعد اومدن پیامک پست بعد۲روز بسته به دستم رسیداین جای تشکر داره
ودیگر اینه که فاکتور خریدم به صورت محترمانه همراه کالا بود اینم جاتشکر داره
وترس داشتم خرید کنم و باساعتم مچ نشه ولی اینجور نبود دقیق طبقه گفته سایت کالا که خرید کردم به ساعتم خورد
درکل رضایت کامل دارم وتشکرفراوانم از کارکنا این سایت دارم یاعلی
خودتون حس نمیکنین که مشکل داره کارتون؟ دیجیکالا با اون عظمت سفارش روزانه از این بهونه های شما نداره. هر وقت زنگ میزنی جواب میده. سفارشو ثبت میکنی دو ساعت بعد کد پیگیری سفارش میاد. من ۱۰ روزه منتظرم هنوز هیچی پیامی نیامده هر چی زنگم میزنم که جواب نمیدین همش هم نوشتین به خاطر شلوغی یا شرایط اینترنت. مگه باقی سایتا این معضلات رو ندارن؟ متاسفم براتون.
قبلاً اعلام کردیم که مشکلاتی در زمینه پردازش و ارسال کالا داریم و به خوبی ازش آگاهیم و برای رفعش هم برنامه ریزی کاملی انجام دادیم. اما مقایسه ما با فروشگاهی به بزرگی دیجیکالا که دو سه برابر ما قدمت داره و سالها روی زیرساختهای لجستیک خودش سرمایه گذاری های کلان کرده درست نیست، هر سایت، مشکلات خودش رو داره و ما هم با تمام توان در تلاشیم تعداد کم سفارشاتی که به مشکل بر می خورن رو به صفر برسونیم. از این بابت معذرت می خوایم. لطفا شماره سفارشتون رو بفرستید تا بررسی کنیم چرا ارسال انجام نشده.
سفارش من تا یک هفته بعد ارسال نشده بود و اومدم این صفحه رو دیدم که بعضیا شاکی بودن و ترسیدم
اما فردای همون روز پیام اومد که سفارشتون ارسال شده و دیروز هم به دستم رسید. خواستم تشکر کنم
سلام دوست عزیز. متاسفانه گاهی موفق نمیشیم بعضی از سفارشات رو سر موقع ارسال کنیم و همین باعث نارضایتی مشتریان میشه. مشکلاتی در زمینه پردازش و ارسال کالا داریم و مشتریان حق دارن شاکی باشن اما امیدوارم با صبوری بیشتر، به ما کمک کنن تا مشکلات رو رفع و تمام ارسالها رو به موقع انجام بدیم.
متاسفانه ۲۰ روز گذشته هنوز مبلغ عودتی رو واریز نکردن.. مجبورم شکایت به وزارت صمت کنم یا کلاهبرداری به فتا
سلام دوست عزیز. متاسفیم بابت این تاخیر. مبلغ شما قطعا عودت داده میشه اما گاهی این فرآیند بیشتر از برنامه ریزی ما طول میکشه. مخصوصا در شرایط فعلی کشور که همه کسب و کارها با مشکلاتی مواجه شدن… از صبوری شما ممنونیم.
سلام، قرار بود ۴شنبه بسته به دستم برسه، نه تنها نرسیده، کسی هم پاسخگو نبوده و نیست.
متاسفیم که هنوز ارسال انجام شده اما برای اینکه علت تاخیر رو اعلام کنیم، لطفا شماره سفارشتون رو در اینجا بنویسید و یا در فرم ثبت انتقاد و شکایت، اطلاعات سفارش رو بفرستید تا بررسی کنیم.
ارسال ناقص کالای خریداری
سلام به شما. در مورد عدم ارسال تمام کالاهای خریداری شده چه توضیحی به شما داده شده؟ گاهاً موجودی یک یا چند مورد کالاها در انبار تموم میشه و ناچاریم اون کالا رو در فاکتور مشتری لغو کنیم و مبلغش رو عودت بزنیم.
اگر مشکلی در عودت مبلغ دارید حتما اطلاع بدید. ضمناً این حق شماست که از گارانتی عودت کالای ۷ روزه هم استفاده کنید.
افتضاح بودقاب سلیکونیm51سفارش دادم که متاسفانه مدل اشتباهی ارسال کردیدممنون میشم پیگیری کنید تابسته رو واستون ارسال کنم
سلام. از این بابت از شما معذرت میخوایم. لطفا در فرم ثبت درخواست مرجوعی، درخواست عودت کالا رو بزنید تا رسیدگی بشه. حتما شماره سفارشتون رو هم درج کنید. زمانی که ارسال اشتباه از سمت ما انجام بشه، پرداخت هزینه پستی هم بر عهده ما خواهد بود
من انتقادی ندا رم تشکر هم می کنم کالای من سر موعد مقررش تحویل شده.
خوشحالیم از اینکه رضایت داشتید و امیدوارم دوباره میزبان خرید شما باشیم.
سه هفته از ثبت سفارش گذشته ولی هنوز ارسال صورت نگرفته
سلام وحیدجان. بابت این مساله از شما معذرت میخوایم. لطفا شماره سفارشتون رو بگید تا بررسی کنیم. اما به طور کلی بازه تقریبی رسیدگی به سفارشات در استایل آپ بین ۳ تا ۵ روز و بازه تحویل کالا توسط مشتری هم بین ۷ تا ۱۰ روز کاریه. اما ممکنه گاهی مسائلی برای برخی سفارشات پیش بیاد که ارسالشون با تاخیر انجام بشه